Saturday, November 8, 2008

SPM itu Tiket?

Cepat masa berlalu.Melayari blog adik-adik junior Al-amin tidak sedar saya bahawa SPM 2008 dah semakin hampir.Sungguh cepat masa berlalu.Terasa seakan semalam baru 'study' bersama rakan-rakan di sekolah.Sememangnya pengalaman saya mengambil SPM tidak akan dilupakan sampai bila-bila.

Khas ucapan yang ingin disampaikan daripada perantauan ini kepada 2 orang sepupu saya
Hakim dan Harith-Selamat berjuang dan selamat menjalani peperiksaan SPM.Minta maaf sebab tidak sempat menghantar 'SMS'.Apa-apa pun tekadkan semangat insyaAllah,Allah akan bantu.

Kemudian kepada 'junior' sekolah Al-Amin Gombak (Caliph 14),Banin dan Banat.Selamat menjalani peperiksaan dan "PECAHKAN REKOD TAU".Sentiasalah berdoa kepada Allah dan jangan hampakan perasaan ayah dan ibu serta guru-guru yang telah banyak berkorban untuk antum semua.

Special dedication -Kepada 'junior' yang rapat - Amirul ( teman rapat yang selalu buat lawak dan ketawa-nama lain dia ZAMARUL BENGKAK hheheh)
Anas dan Asif ( teman yang belajar cara turun bukit gaya Gunung Ledang hahahha)
Auzaie (teman yang sentiasa meminta pendapat),
Makpa (teman baru tapi mesra).
Amirul Aizat dan Zubir ( teman yang banyak bantu dalam rumah Merah ..HIDUP Al-FATAH!!!)
Muhammad ( teman yang saya respect dirinya)
Syed Muhajir (teman 'tuition' bahasa arab Ust Syed Abi -Skor bahasa Arab tau!!!)
Abu Dzar (teman salalu tumpang kereta balik rumah -hehhe)
Dan semua banin dan banat caliph 14.

Akhir kalam,ingatlah SPM ini adalah kaunter antum untuk mendapatkan tiket ke satu tempat yang lebih baik.Jika antum berusaha dengan bersungguh-sungguh,sudah pasti tiket akan diperolehinya
Solat hajat minta pertolongan daripada Allah.Banyakkan doa-jangan lupa untuk mendoakan kejayaan rakan-rakan yang lain.Sentiasalah meminta maaf daripada Ibu bapa,adik-beradik,guru dan teman.Allah pasti akan memberi pertolongan kepada hambanya yang betul-betul meminta.

INSYAALLAH - ANNAJAH FI YADUKUM WA ALLAHU NAGGAH!!!
TAKBIR!!!

3 comments:

Unknown said...

salam. thanks man. sempat lagi menulis eh. yg part special dedication tu, tak payahlah tulis nama lain! haha, malu eden. bengkak pun bengkak ah, janji kenangan. hehe

Afham Fuad said...

amirul-sempat lagi berblogging??haha..

Awau said...

syukran sbb naekkan name(tak berkate bangge)
selamat menjalani peperiksaan
bittaufiq wannajah :Dm