Saturday, May 17, 2008

TAGGED!!!

5 presents:

1.HD Video Camera ( Panasonic )
2.P.A System Set
3.Studio Equipment
4.M 16 Rifle or Sniper
5.Dapat pergi MPR!!!

5 reasons for the above:

1.1.Wah!!! Mudahlah saya menghasilkan sebuah Filem yang berkualiti tinggi dengan adanya benda ini.Seterusnya impian tercapai.InsyaAllah
2.1.P.A System Set membolehkan kerja-kerja recording saya menjadi lebih kemas dan kesannya lebih menarik tanpa ada bunyi-bunyian yang mengganggu.Boleh buat business juga.
3.1 Studio Equipment membuatkan saya dapat membuat “Personal Studio” di rumah yang telah menjadi impian selama ini.Studio ini akan membantu saya menghasilkan karya-karya bermutu.Mungkin siapa mahu pinjam buat recording, boleh sahaja.
4.1 Senang nak menembak orang Israel dari Mesir nanti…(NAKBA 60 tahun )
5.1 Hendak sangat pergi Majlis Penulis Remaja anjuran DBP,tetapi ada sahaja halangan mendatang.(Tahun ini pun melepas kot.!!!)

5 impression to the ones that I admire:

1.Memahami diri/Tabah
2.Full of determination
3.Berani menasihati orang lain
4.Suka menolong ( Macam Ummi )
5.Menghargai apa yang kita sudah lakukan

Best thing he/she ever did for me:
"Semoga berjaya di alam Matrik"


5 greatest inventions:

1.Kain Pelekat (Kakak Iman tolong jawab reason dia..hahhaha)
2.Dictionary
3.Kerusi Roda
4.Kamera CCTV yang tidak berfungsi ( cukup canggih )
5.Selipar Jepun

5 most hated:

1.Filem yang kolot tiada faedah
2.Novel-novel yang merapu
3.Orang yang berlagak tahap mahakarya punya!!!
4.Orang yang selalu berkata “Saya buat ini kerana nak enjoy dan suka-suka).Bukan manusia ini!!!
5.Orang nak tegakkan Bidah(Innovation in the name of religion).

Terima kasih Kak Fathiyyah sebab tag saya ..!!! sorry lambat sikit menjawabnya...

No comments: