Thursday, September 4, 2008

Happy Ramadhan

Ketemu kita dalam bulan yang mulia ini iaitu bulan ramadhan.Harapannya agar semua dapat menambahkan ibadah kita agar tidak sia-sia sahaja ramadhan tahun ini.

Alhamdulillah,sekarang sudah selesai Program Persediaan Timur Tengah di UKM banyak pengalaman yang dapat dikutip di sana, InsyaAllah akan dimanfaatkan untuk masa hadapan.

Untuk kali ini saya tinggalkan kepada semua cerita pendek yang telah dibuat oleh kami ketika berada di UKM.Cerita ini dalam bahasa arab (ammiah) tetapi terdapat subtitle di bawahnya.Maka kamu buatlah kesimpulan masing-masing setelah menonton cerita yang tidak sampai 4 minit ini.Terima Kasih kepada pelakon-pelakon yang berjaya membawa watak masing-masing.

Ramadhan Kareem, Wassalam










4 comments:

LURHAF said...

mankie,., anta ade hantar sajak kat dewan siswa ye??,., nak kepastian,.,., nway, moga2 nta troskan misi and visi al amin walaupun dah kat luar sane,., ameen,.,

Rahman D said...

heheh...kenapa sajak ana penjual kata tuh...heheh

'adz said...

man..apela cite ni lawak sgt b.arab dia..bagus2..eh lagu yg mcm march war tu lagu ape ya..puas cr..bole nak mnta x..hehhee..

Rahman D said...

hahah...muadz tu lagu warcraft intrumental...nak hantar macam mana nih?