Saturday, September 20, 2008

Tapak Mesir 1

Assalammualaikum,alhamdulillah saya tiba juga di bumi anbiya-mesir.Suasana di sini amat berbeza dengan malaysia.Waktu ini juga sedang musim peralihan panas ke sejuk.Makanya angin sudah mula bertiup-tiup.

Walaubagaimanapun,saya ingin mengucapkan banyak-banyak terima kasih kepada keluarga dan sahabat-sahabat yang menghantar saya ke airport hari tu.Terutama yang naik 'ERL' semata-mata nak jumpa dengan saya.InsyaAllah dengan kehadiaran semua,(termasuk akh danny,moja,sharip), akan memberi semangat kepada saya untuk terus berjuang di sini dan akan membawa panji Islam.

Baiklah,sampai di sini dahulu.

Wassalam

6 comments:

zimawa said...

salam... mankie...
nmpaknya, berjaya jugaklah anta ke sana, tahniah ana ucpkan sbb anta pilih utk belajar di sana. jg kak iman elok2.. nmpk gayanya, xdptlah tgk muka anta lg kat iftar jamaie minggu dpn nnt, ye? anyway, study elok2 ye...
ssend my regards to kak iman...
insya Allah....
selamat berjuang sahabatku...

.-rashid-. said...

perghh, ape kes nih tiap2 hr online?? mntg2 'kaye'..hahahahah

amirul said...

man,ramai btol yg hanta ko hrtu.aku dpt hanta through ym je.hehe.nnt upload gmba2 HEBAK kat sini tau

Rahman D said...

hazimah..insyaAllah doakan rakan2 yang lain jugak...acid hahah.selagi ada masa kita gunakan sebaiknya....hahah mirol nnt kau pergi pulak lagi ramai hantar kot

tinta menari said...

Gambar di airport ada di sini
http://picasaweb.google.com/awe2020

kalau nak tengok videoclip tengok kat sini
http://awae2020.blogspot.com

kepalakotak said...

ahlan wasahlan!